• banner N-VA Herentals
N-VA Herentals

N-VA evalueert met eigen enquête

Op 20 april 2012

HERENTALS - De voorbije weken liep er op de website van N-VA Herentals een grote bevraging om te peilen naar hoe de Herentalsenaar nu zelf denkt over het bestuur van zijn stad. Een kleine honderd Herentalsenaren vulden de enquête ondertussen al in.

'Goed om weten is dat veruit de meeste Herentalsenaren graag in Herentals, Noorderwijk en Morkhoven wonen', weet Arnout De Cuyper van N-VA. 'Gebuisd zijn wel de veiligheid van de fietspaden, de betaalbaarheid van woningen voor jonge gezinnen, de verkeershandhaving en mobiliteit en de kostprijs van de Diftar-ophaling.'

Met de conclusies van deze enquête gaat N-VA verder aan de slag. 'De vele goede opmerkingen nemen we mee in ons verhaal van verandering in Herentals. De Herentalsenaren kunnen er op vertouwen dat we hier werk van gaan maken na de verkiezingen', aldus nog lijsttrekster Axana Ceulemenans. De enquête blijft nog enkele weken online, reageren kan dus nog altijd op www.n-va.be/herentals