Siegfried Bracke komt naar Herentals!

Op 13 september 2010

N-VA Herentals haalt niemand minder dan Siegfried Bracke naar de stad. Op maandag 27 september tekent het kersvers Kamerlid present voor een gespreksavond in het Paterszaaltje in de Kapucijnenstraat. Een goede kans voor geïnteresseerde Herentalsenaren om te komen luisteren naar en vooral in debat te gaan met één van de kopstukken van de N-VA.

N-VA voorzitter Arnout De Cuyper: “Wij zijn zeer blij dat Siegfried Bracke op onze uitnodiging is ingegaan. N-VA-Herentals is een afdeling in volle groei. Dat iemand van het kaliber van Bracke naar onze stad komt, is voor ons meer dan een steun.

Na een succesvolle carrière van 20 jaar in de journalistiek koos Bracke in mei van dit jaar resoluut voor het project van de N-VA. De verkiezingen van 13 juni en de steun van meer dan 100.000 kiezers maakten van Bracke naast parlementslid meteen één van de bepalende figuren binnen de N-VA.

Zijn eerste ervaringen in de politiek en zijn kijk op de toekomst van het land zijn alvast twee onderwerpen die aan bod komen. Ook over de politieke toestand in Herentals heeft hij ongetwijfeld een mening.

De bedoeling is natuurlijk dat mensen niet alleen komen luisteren, maar ook hun kritische vragen stellen. Arnout De Cuyper: “Bracke heeft als journalist jarenlang laten zien hoe het moet. Best wel grappig dat nu de rollen omgekeerd zijn. Een unieke kans voor de Herentalsenaren om hem eens het vuur aan de schenen te leggen.

Iedereen van harte welkom!